terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, September 8, 2012

Kenapa nak busuk hati sangat??

Manusia dengan busuk hati or dengki memang tak dapat dipisahkan kan??asyik nak menang je..kalau boleh nak dia je lah yang terbaik..kira macam taknak orang lain lebih dari dialah..




Kenapa mesti camtu ek??kenapa nak tindas orang lain??biaselah tu kan kalau orang lain lagi bagus..dah memang rezeki dia..tu pun nak busuk hati ke??ntah pape..




Biasenye orang yang busuk hati ni yang selalu akan kalah..yelah,niat tak baik..orang lain bagi pendapat pun taknak terima..camne??haaaa..




Tengok,last2 si Troy ngan Gabriella jugak yang dapat watak hero n heroin tu..hikhik..best jugak layan cite "High School Musical" ni..




#notakecik : sedang menunggu encik suami pulang dari kerja.. :-)

2 comments:

Fiza Suhaimi said...

muungkin dia rasa perfect sangat kot.. sabo je la.. ;) ehh cerita high school musical memang best :D

✿....rossa alina....✿ said...

yelah tu..dah rasa diri tu bagus sangat smpai xboleh terima kelebihan org lain..huhuhu