terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, September 26, 2012

WORDLESS WEDNESDAY



bestnye kutuk orang. orang tu tak sponsor pun saya boleh kawenlah. ha, dah selamat kawen dah pun. btw, bukan RM500 pun orang tu bagi. cuma RM150 je. pandainya dia putar belit. baca [SINI]



nak percaya cerita orang tu agak²lah. kesimpulannya, tolong jangan jadi buta. kesian betul dekat orang yang percaya tu.




sekian.




#notakecik : jangan tanya mana saya dapat menda ni. :)

3 comments:

KasihHatiKu said...

sabarlah rossa..people will never stop talking till kna kat diri sendiri kan.

Mira Adzlia said...

huhu.....tu yg bahaya ble ader org ske putar belit crite..

✿f!sHa:- m0mMy To bE✿ said...

sabar je la beb.. mulut org kn x leh nk tutup... yg penting org tu sendirk tau sape yg betul sape yg salah.. tp, ak tetap percayakan ko!