terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, March 27, 2013

Dazrin Kamarudin :p


Assalamualaikum





hai. saya nak curik masa kejap sementara tunggu report dari INTAN Kampus. :p tetibe nak cite pasal si Dazrin pulak. padahal bukan minat sangat dengan dia. sebab saya tak suka watak dia dalam cite Adam Hawa. haaa amekau. sangat terkesan dia punya watak sampai sekarang ni masih terasa. :p



Nama : Dazrin Kamarudin
 
Nama Panggilan : Dazrin
 
Asal: Klebang, Melaka
 
Tarikh Lahir : 10 Mei 1988
 
Berat : 70 kg
 
Tinggi:  180 sentimeter 
 
Kerjaya : Pelakon, Pengacara, Model Iklan & Model Catwalk
 
Pendidikan:  Ijazah Sarjana Muda Filem Video & Media serta Ijazah Sarjana Muda Global & Pengajian Antarabangsa dari Western Michigan University  
 
Drama: Cuba Jadi Lelaki, Jodoh, Adam dan Hawa, Bicara Hati, Memberku Hawa, Jodoh  
 
Telefilem: Mencintaimu, Setahun Setengah Mencari Cinta, Geisha Melayu Terakhir  
 
Filem: Seru, Apokalips X, Rentaz, Lebuh Raya Ke Neraka
 
Program: Fear Factor Selebriti, Intrend  
 
 




baru saya tau umur dia ni muda setahun je dari saya. tapi muka matured. tinggi pulak tu. ingatkan umur dah nak masuk 30-an ke kan. kihkihkih.. bajet macam saya ni baru 19tahun ke hape?? :p eh, saya dah 26 ke?? cam tak caye pulak. toink toink. :p




saya tengok dia ni berbakat jugak ek. takdelah kaku sangat. jap, baru terfikir. saya terjebak dengan dia maybe sebab selalu tengok cite JODOH kot?? HAHAHAHAHA.. orang kate cite JODOH tu cite yang ntah pape tapi saya suka sebab ada Scha. :) 




nape saya tengok dia ni macam artis Taiwan?? alah yang kumpulan F4 tu. maybe sebab dia punya rambut kot?? tetibe pulak teringat kat cite Meteor Garden. "Dao Ming Si!!!" hihi.




ape motif ni?? nak cite pasal Dazrin ke nak cite pasal F4?? saya pun pening. tak faham dengan diri sendiri. boleh?? (--")





okey, nak buat kerja. tata.





#notakecik : lebih baik pakai baju besar² daripada tak pakai baju langsung. LOL!!

No comments: