terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, March 9, 2013

[DEKORASI] cermin

Assalamualaikum..




selamat pagi semua yang tengah baca blog ni. kalau yang tak baca buat ape nak wish, ye dak?? dorang bukan tau pun. kena baca dulu baru saya wish. LOL! nak sambung entry pasal dekorasi ni. nak buat malam tadi dah tak larat. hew hew.




actually bukan cermin ape pun. manelah tau kan cermin tu bertukar jadi cermin ajaib, "mirror. .mirror.. who is the fat woman in the world" sekali dia tunjuk saya. haaa memang pengsan banyak² kali kat situ jugak.




kenal tak cermin ni?? sape yang rajin pergi Ikea, mesti selalu nampak. takpun korang beli jugak. kihkihkih.. tersamelah pulak kite ni yeeeeee.. nape saya letak cermin kat situ?? sebenarnya, sebelum ni saya nak letak kat ruang makan. tapi, saya tengok macam pelik la pulak. macam ada yang tak kena. sebab tu lah saya berubah fikiran nak letak kat situ.




kenapa letak atas sangat?? sebab, saya risau nanti kalau ada budak kecik, dorang akan pegang² or ketuk² cermin tu, pastu jatuh pulak. kan dah bahaya?? cermin pecah takpe. kalau cermin tu terkena kat budak kecik, kite jugak yang susah hati. so, baik kita bersedia lebih awal. nak cantik pun kenalah pada tempatnya.. :)




mesti korang tengok je tangga bawah sekali tu kan?? hihihi.. tompok² tu kesan cat. saya malas nak kikis. biarlah camtu dulu. kan corak tu. :p 




bila dah letak cermin kat situ, asal turun tangga je mesti nak tengok cermin. dah kena sawan cermin pulak. bajet macam princes turun tangga. kahkahkah. menyampah pulak. :p lagi satu kelebihannya, kalau rasa² nak tengok cermin, tak payahlah nak naik atas semata² nak tengok cermin. tak pun, tak payah dah nak masuk² bilik air sebab nak tengok cermin. kot² kat dalam bilik air ade orang nak tengok camne?? kan?? so, pergi je kat situ. senangggggggggg.. :p




lepas ni nak carik benda lain pulak. banyak lagi nak kena buat ni. rumah ni still masih rasa belum perfect. hmm.. maybe kena letak bunga. kot?? hihihi.. tu tunggu kat entry lainlah. InsyaALLAH.. :)




tata.




#notakecik : abaikan langsir tu. (--")

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...