terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, March 29, 2013

dropbox

Assalamualaikum.




hai, update lagi. bosan?? dah tau bosan tak payahlah baca. kikiki.. gurau je. nak tanya ni, korang ada guna dropbox tak?? saya ada guna. sebab senang nak simpan gambar. nanti tak payah dah nak cucuk² kabel pastu nak transfer² gambar. tak payah semua tu. cuma log in kat pc je pastu boleh pilih gambar mana yang nak guna. :p



saya install kat android sebab kat android je yang saya selalu rajin snap gambar. kat blackberry tak tau boleh ke tak. lagipun gambar kat blackberry tak cantik sangat. HAHAHAHA.. kesian blackberry saya telah dianaktirikan. okey, saya dah jadi ibu tiri.





baru² ni saya ada baca kat facebook ade orang hilang ipad. kena curi katenye. pastu si pencuri tu kena kantoi jugak sebab amek gambar guna ipad dia. dan kebetulan owner ipad tu ada dropbox. haaa.. kan dah kantoi. padan muka. see?? ada banyak kelebihan tau. 




kalau android kena format?? tu saya tak tahulah camne kan. HAHAHAHA.. belum pernah jadi. tak tahulah semua gambar hilang ke tak. ke dah save dalam dropbox ke. em em. sebab tu saya nak tanya korang, korang ada guna dropbox ke tak. bolehlah share sikit ape kelebihannya yang lain. :)




kalau korang nak gambar tu selamat, guna jelah dropbox ni. pastu save terus dalam pc. haaa.. dah senang. tak payah nak transfer². tu je sebab saya guna. hihi.




dah Asar. nak solat. tata. :)




#notakecik : mata tetibe bengkak. apesal niiiiiiiiii.. (--")

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...