terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, May 7, 2013

#PRU13 : dakwat kekal

Assalamualaikum..




hai. dah mengundi kan?? nape masih nak bising²?? pelik. asal ada isu je mula lah nak pung pang pung pang konon dia je lah yang betul. especially kat FB. takde topik lain ke nak cerita?? (--") pastu nanti senyap sendiri. biaselah tu.






perkauman?? watsdet?? erghhhh~






.




hari mengundi

semalam

hari ni

dakwat kat jari belum hilang. orang lain punya dah hilang. dah tonyoh dengan sabun pun tak hilang lagi. dan............................................................




















kenapa jari saya berkedut?? T_T





.



5 comments:

izyantyPersonalTaste said...

org yg gigih bersihkan dengan pelbagai cara je yg bersih...kita tak gigih sgt..smpai hari nie ada lg kat tepi kuku he3..

Capt Lalok said...

bukan dakwat jadi ukuran..namun kedut di jari jadi ukuran..heheee


kalau kekal sangat isu lain pulak timbul..heheee

alin said...

izyantyPersonalTaste : biar je lah ilang sendiri dakwatnye.. kan cantik. macam inai. hahahahahaha.. :p

Capt Lalok : hahahahaha.. jari nampak kedut. tp muka xkedut lagi tauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.. :p

:: Cik Viva :: said...

Saya rasa takdelah senang sangat dakwat tu nak hilang..sebab saya punya adalah jugak 2/3 hari baru hilang. Depa ni saja nak provoke pasal isu dakwat kekal ni kot..huhu

alin said...

:: Cik Viva :: memang susah nak hilang.. dakwat kat jari ni masih ada lagi.. huhuhu..