terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, May 4, 2010

aku tak kan mengalah!!!

ingat senang2 je aku nak mengalah??
huhuhu...
dulu aku memang bodoh sebab wat orang pijak aku..
sekarang aku akan pijak2 orang pulak..
hahahahahaha..
statement ganas ni..

aku nak jadi kejam boleh x weh??
ngeh3..
sila setuju cepat..
kalau x,aku sular kang..
hahaha...

ape2 hal pun aku yakin dengan apa yang aku harapkan..
ape yang dah jadi,
aku akan berusaha untuk teruskan..
ade sape2 nak halang impian aku ke??

haaa...
ade tu..aku tau..
mesti ada punyalah..
erm..xkisah pun..
halang lah..

tapi ingat..
setiap perbuatan kamu tu,
memang xberkat tau..
lagi2 kalau dengan niat yang xelok..
huhuhu...

aku rasa kan,aku takde buat jahat kat orang..
tapi manusia ni kan selalu xpuas hati dengan orang lain..
aku??
aku bukan jenis yang ambil kesempatan..
kalau sape2 yang rapat dengan aku..
aku ni jenis yang follow in the flow~~
huuu...

best ke main follow2 ni..
kekekekeke...
main2 lak minah ni..
lempang kang..

uhuk!!!
terbatuk kejap..
ada orang ngumpat neyh..
haaaaiissyyhhhhh...
xbaik tau ngumpat2..

kejap..
memang follow in the flow..
tapi kalau aku nak sesuatu,
aku mesti berusaha untuknya..
chaiyok2 rossa!!!
don't give up!!
muehehe...
em,ngantuk la..
arek turu..
daa~~

1 comment:

Miss B said...

haaaa..jgn mengalah! keep up! huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...