terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, May 2, 2010

maafkan aku..

aku dah buat orang sedih weh..
hukhuk..
tapi aku pun kene jaga perasaan jugak..
aku xtau kenapa boleh jadi macamni..
aku rasa serba salah gak..
huhu..
tapi aku xberniat pun nak keruhkan keadaan..
aku buat semua ni pun sebab aku terlalu sayang kat orang..
gila la aku ni..
buta sayang kat orang..
tapi orang tu belum tentu2 lagi sayang aku..
kalau dia cakap sayang pun 
kat mulut je..
tapi..........
aku tau yang dia sayang aku..
cuma dia rasa bingung dan tertekan 
dengan keputusan yang dia buat..
aku pulak macamne??
saat ni tangan aku menggeletar jugak nak menaip..
aku perlu lebih berhati2..
(sebenarnye aku xmakan pape lagi pun dari pagi..)
sampai macam tu sekali ye penangan cinta..
seksa diri sendiri..
bodoh ke aku ni??
hmmm...
ape2 je la..
kau orang xpaham aku lagi..
e'eh...
ape aku bebel ni weh..
dah la..
malas nak ngomel2..
bye..

No comments: