terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, May 11, 2010

aku telah di tag!!! agagagaga...

haiya..
first time aku kene tag..
aku bukan reti sangat pon nak jawab2 tag ni..
ni semua gara2 kamu wahai zAzZa
okey2 aku akan jawab tag kamu nih..
tapi aku malas lak nak tag org..
huahuahua~~
jom tengok pe aku jawab neyh..
kompom ngarut2 je..
selamat membaca..
(kalau kau orang rasa jawapan aku ni wat sakit hati kau orang,
sila lempang aku!)

**********************************************
Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
What will u do if u know that your friend has been back stab on u?
hishy!!kalau aku dapat tau sape tikam belakang aku,
aku cabut balik pisau tu,
aku tikam balik kat dia!!
pastu aku kerat2 dia!!
aku potong2 daging dia!!
huahuahua~~
gilak apa??
aku bukan psycho camtu beb..
tak pasal2 je cari nahas..
sape berani tikam aku??
tu sengaja cari nahas je ngan aku tu..

6 orang di hati anda?
6 people in your heart?
mak,abah,MOHAMMAD FIRDAUS,my siblings,kawan2,my followers
dah,cukup!
(perlu ke nak besarkan font tu??huahuahua..)

Anda rasa anda comel?
Do u think u're cute?
haaa...
mestilah!!!
huahuahua..
(sila tampar sikit minah perasan ni boleh?)

Single or taken?
op kos la TAKEN!
hehehehe...
malu aku taw..
aaauuwww~~

Blog yang anda suka?
Blog that u like?
blog mofasad yang gila!!
hahahaha..

Adakah bilik anda kemas setiap hari?
Do u clean your room everyday?
aku rasa kau orang kene tengok sendiri kot..
eh!! tak boleh99999!!!
nanti kau orang tak nak kuar dari bilik aku pulak dah..
huhu..

Lagu terakhir yang anda dengar?
The last song u listening?
lagu kat blog aku ni..
hahaha..

Last text message? 
my sayang la..sape lagi..

Last phone call? 
my sayang gak..
kene marah sebab tak SMS dia..
ngee~

Hari terakhir anda menangis?
Last day u cried?
07/05/2010
hehehe~

List lima color favorite anda?
List down 5 of your favorite colours?
purple,merah,putih,hitam,pink
(eeuuuhhh...nape pink termasuk??)
suka hati aku laaahhhh...

Orang terakhir anda ber-YM?
The last people chat with u in YM?
YM??
aku tak hengat pulak bila..
sebab aku jarang on YM pulak..
3bulan lepas tuuu..

Game paling anda suka?
Your favorite game?
cafe world kat pesbuk..
(kahkahkah!!!macam takde game lain...)


Adakah anda peminat MCR?
Are u a fan of MCR?
minat gak kut..
ntah..layan je..
ngee..

Apa perasaan anda jawab tag ni?
What do u feel when u answering this tag?
tensen aku nak jawab..
sebab kene kacau ngan ahli sihir..
huahuahua~


Anda rasa tag ini best?
Do u think this tag interesting?
best ke?malas je aku nak jawab..hahaha..
(bunyi macam terpaksa je..)

Tag lagi 10 orang
tag 10 other people
aku taknak tag orang boleh?
hahaha...
sebab aku tahu..
kau orang tak boleh nak kopi mende alah ni..
tapi kalau kau orang degil sangat nak jawab jugak,
kau orang pegi je la amek dari 
makcik ni punye blog..
huahuahua~~
sori zAzZa..
tak pasal2 kau jadi makcik..

**********************************************
okey..aku dah jawab..
harap maklum!
kihkihkih...

6 comments:

Farid Fernandez said...

haram jadah cakap aku blog gila... cis~

rossa alina said...

hahahaha...marah ke?

bukan ke?? ;p

Farid Fernandez said...

siotttttttttttttt

rossa alina said...

hahahahaha..

sekurang2nye aku ingat kat kau..

bkn nak ckp terima kasih..

CISSSS!!!

Farid Fernandez said...

zzzzzzzzzzz

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

mesti la kita rasa diri kita cute kan

hehhehehhe