terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, May 23, 2010

kenapa aku rasa sedih...

aku tak tahu kenapa aku rasa sedih sangat..
ke tu cuma perasaan aku je??
http://emo.huhiho.com

aku bosan dengan hidup aku..
aku bosan dengan dunia aku sendiri..
aku nak pergi cari ketenangan diri..
tapi....
aku tak tahu..
aku tak tahu nak pergi mana..

aku selalu mengharapkan ada insan 
yang boleh temankan aku..
masa aku sedih..
masa aku gembira..
masa aku susah..
masa aku senang..
tapi apa yang aku harapkan
tak pernah tercapai..
tempat untuk aku luahkan masalah dan perasaan...
memang tak ada..

kadang2 bila aku rasa nak luahkan kat orang tu..
aku tahu..
dalam hati dia mesti cakap..
"macam kau sorang je yang ada masalah..
masalah aku pun tak settle,nak dengar masalah kau.."
http://emo.huhiho.com

tak pe..
aku faham..
aku taknak susahkan sape2..
aku boleh simpan je 
apa yang terpendam kat dalam hati aku ni..
biarlah orang kat luar tu 
tengok aku happy..
sebab aku nak dia orang happy..

aku tak kisah orang nak cakap aku apa
sapa yang faham aku terima kasih..
kalau aku diam tu maknanya aku tengah ada masalah..
so aku memang takkan bercakap..
sebab aku taknak kusutkan kepala otak..
sapa yang cakap ngan aku time tu
kompom akan kene tengking ngan aku..
so...aku mintak maaf awal2..

hmmm...
tak pe lah..
aku akan bersabar
walaupun perit..
aku akan tetap terus bersabar..
SABAR..
SABAR..
dan terus BERSABAR lagi..

YA ALLAH..
tenangkan hati hamba-MU ini..
tabahkanlah hatiku untuk mengahadapi ujian dan dugaan dari-MU
amin..

http://emo.huhiho.com

5 comments:

aly said...

ros syg..sabo la ye ^_^ aku kan ade ni





p/s:at last, jumpe gak blog ko :p

ardinihumaira said...

amin... moga tabah dengan segala ujian...:)

PENGSKODENGAN YANG TIDAK SENONOH DI TEMPAT AWAM

rossa alina said...

alliyah..

it's that u??

ermmm...hati aku tgh bercelaru..

dah lama aku bersabar..


ardinihumaira..

thanks kawan.. :)

Farid Fernandez said...

zzzzzzzzzzzzzzzzz

rossa alina said...

farid..

kau mmg bukan pendengar yg baik..

THANKS..