terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, May 20, 2010

perlu aku bertindak sekarang...???

aku tak tahu la..

ape aku nak buat ni...

aku takut..

kalau aku bertindak,

nanti takut ape2 jadi kat aku..

aku keliru...

perlu ke aku bertindak sekarang???

perlu ke aku redah hujan????!!!!!

hujan kat luar lebat...

kalau aku redah..

nanti basah la aku..

kang xpasal2 datang plak penyakit sesak nafas aku..

dah kacau aku tido plak..

adeehhh...

kelmarin dah balik pukul LAPAN malam..

arini pukul brape plak..

cepatlah hujan berhenti...

 hujan ku sayang...

cepat berhenti ye...
(budget macam hujan tu dengar cakap aku je..huahuahua..)

xpe lah...tunggu je la kejap lagi..

hukhuk..

http://emo.huhiho.com

1 comment:

Norul Malakiah Sidek said...

ala siannya xde org nak fecth up awak ke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...