terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, June 7, 2013

update belog di kala kebosanan itu sangat ohsem!!

Assalamualaikum semua..




ada yang dah tidur ke?? rilek brader.. malam masih muda.. kuikuikui.. dah pukul 11, muda kejadahnye?? okey, saya update belog lagi hari ni sebab saya tengah bosan. cik abang pergi main futsal. dan saya update belog lah ape laaaggggiii.. hihihi..




sambil update belog, sambil tangan menggaru kaki sebab nyamuk banyak!! eee tensen betul!! nyamuk halus pulak tu. kalau nyamuk beso tu boleh lagi nampak. ni tak nampak langsung. tau² dah gatal. T_T




eh, entry ni macam takde menda je nak story. tapi, bosan pulak kalau tak story. hehehehe.. gosip nak tak?? eh eh kalau pasal gosip laju je ek?? dah macam minah kepoh la pulak nak gosip² bagai. boleh ganti kiah propa tak?? keh keh keh..




actually saya tak faham dengan certain orang yang selalu perasan saya ni ikut dan buat ape yang dia buat. ehhhh.. no.. no.. rasanya saya tak de pun nak tiru² orang ni. semua saya buat sendiri.. euhh gelimat mat mat. asyik nak perasannnnnnnnn je kejenye. pelik.




kalau pasal blog ni, semua saya carik dan buat sendiri. just google and then try buat. kalau error, cuba lagi sampai dapat. bukan macam sesetengah orang tu. perasan sangat saya tiru dia. oh pleaseeee.. dia tak ingat kot dulu² dia jugak yang tanya saya macam² pasal blog.. camne nak tambah itu, camne nak tambah ini. pastu pasal benda remeh je mula lah nak tuduh saya tiru?? eee tak tahu malu betullah. shame on you!! kesian pulak dengan orang yang camni. yelah yelah. nak sangat kan kata saya tiru.. takpe, amek je lah.. tapi nak tengok jugak blog dia tu. menarik sangat ke sampai nak kata saya tiru?? tengok sikit??




eh, tak payahlah tengok. buang masa pulak. bukan ade yang menarik pun. saya punya blog pun memang blog syok sendiri. tapi dia punya lagi syok sendiri. HAHAHAHAHAHA.. eh eh terketawa pulak. nak nangis sebenarnya ni.. sedih. sedih sangat² sebab ada jugak orang yang nak bandingkan ape yang dia buat tu dengan saya punya. yelah, kesian, kannn.. dia nak dapat namalah tu. iskk iskk.. sedih. *srooottt srooottt.. [lap hingus]





kalau orang lain boleh hentam saya kat blog, jangan ingat saya tak boleh nak hentam balik. jangan ingat selama ni saya diam, saya tak tahu ape yang orang buat kat belakang saya. saya percaya pada ALLAH, dan yakin ALLAH akan bantu saya.




cukup-cukuplah perasan ye. sebelum mengeluarkan pape statement, fikir dulu. jangan nanti termakan dengan kata² sendiri.




tata.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...