terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, May 16, 2013

mata kemerahan-kemerahan

Assalamualaikum..




di kesempatan ini saya ingin memohon maaf sekiranya lepas anda tengok gambar saya, hidup anda jadi tak keruan kerana diselubungi ketakutan sama ada terkena jangkitan atau trauma.




haaa amekk.. amekkkk.. amekkkk.. tengoklah lama² mata saya.. biar korang terkena sekali. HAHAHAHAHAHAHA.. sebenarnya saya tak tau kenapa mata saya tetibe bertukar warna jadi kemerah²an. T_T ni dah masuk 3 hari jadi camni. nak kata sebab lens baru, tak mungkin. sebab saya dah pakai lama dah. lamalah sanggggatttt.. padahal baru seminggu pakai.




nampak tak lens baru?? kahkahkah. okey, takde motif.




sakit mata?? kalau sakit mata mesti keluar najis² mata. tak pun mata jadi berair. tapi ni langsung takde. cuma rasa macam ada benda lain kat mata tu selain contact lens. faham tak maksud saya ni?? faham takkkkkkkkkk?? kalau tak faham padan muka. saya pun tak tau nak cerita camne. kakakakakekekekekekikikikik...




kawan² saya yang kat pesbuk, sila send kat saya "nyawa" dengan kadar segera. TERIMA KASIH.





tata.




notakecik : banyaknye penggunaan bahasa yang salah. mintak maaf ye cikgu². Selamat Hari Guru.. :p



2 comments:

Nana Liena said...

haha..tak takut mana tgk..uhu..masuk habuk kot..

alin said...

Nana Liena : ye kot masuk habuk.. xpun sbb pakai eye liner sampai masuk mata. hahahaha.. boleh ke camtu?? :p