terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, May 14, 2013

tak rasa bersalah ke??

Assalamualaikum..





orang yang buat kesan ni tak rasa bersalah ke?? takde ke niat nak bayar ganti rugi?? habis cik abang mengamuk. sebab kereta ni dia yang bayar. T_T




dah lame dah jadi camni. tapi takde pun kata² maaf yang kami dapat. dalam pulak tu. sampai kemik. cat dah tertanggal sekali. memang kena cat 1 pintu. benda bukan kami buat, orang yang buat. so, kami taknak keluar duit untuk itu.




asal nak keluar jenjalan naik kereta, bila cik abang nampak kesan tu je mesti cik abang mengeluh. emm. tapi, benda dah jadi kan?? dia selalu cakap, "baru nak jaga kereta cantik², dah ada kesan camni." ape saya boleh buat?? saya cuma boleh senyum tawar je. :(




kepada yang buat kesan tu, takde rasa bersalah ke?? T_T




sekian.


2 comments:

Nana Liena said...

lah..calarnya teruk betull..huhu..sabar ja la kak..orang teraniaya doa dimakbulkan..doalah kak.tapi yg elok2 la..hehe

alin said...

Nana Liena : dah terlebih sabar dah.. huhuhu.. :p