terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, May 23, 2013

background blog

Assalamualaikum



hai, salam khamis. kerja dah siap. so, jom update blog. hehehe.. tapi tak tau nak update ape. nak cerita pasal background blog boleh ke?? macam bosan pulak cerita pasal blog ni. hahahaha.. yelah, dah blog sendiri kan, sukehati kite lah nak letak ape pun. ha, blog korang, suka hati koranglah nak buat ape. asalkan dapat baca tulisan sudehhhhhhhh..





saya pilih je background yang memang dah SEDIA ADA dalam BLOGGER ni haaaaaaaaaa.. malas nak carik². kalau carik kang takut berat pulak jadinya. so, amek je lah background dari sini je. tu pun ade yang kata saya tiru background dia. kahkahkah.. sumpah lawak.





kalau taknak bagi orang sama background dengan kau punya, baik kau pergi carik background sendirilah woi!! ek elehhhhhhhhhh.. ek elehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.. kecohh.. ade ke orang yang sama background dengan saya?? sep sikit!! kite geng. sape yang kata saya tiru tu pergi main jauh². takmo kawan. sape suruh perasan. bluerkkkkkk!!





background sama ke, tak sama ke, asalkan owner blog lain, jalan cerita lain, cara tulisan lain, semua lain. kalau blog korang best, saya akan follow. tapi kalau blog yangggggggggg.. em, maaflah. saya malas nak baca blog yang banyak sangat tulisan pastu tulisan kecik². pastu bahasa yang susah nak difahami macam ade tulisan kecik beso kecik beso. mata saya pun kecik beso kecik beso je tengok tanda pangkah warna merah kat atas tu. it's okey kalau blog pasal personal.





pehhhhhhh saya ni berkata-kata macam blogger femes je. femes?? kahkahkah.. TIDAK MUNGKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!! berangan lebihlah kau ni alin. (--") kalau cik epal tu ye lah femes. :p




dah!! berhenti mengarut. tata.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...