terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, January 19, 2011

adnan sempit..

aku ni ketinggalan zaman la..orang lain dah tengok cite KHURAFAT,aku baru nak tengok cite ADNAN SEMPIT..hahahaha..

hasil penculikan dari encik google
kesian kat aku kan??sebab baru nak tengok citer ni..tau la kau orang dah tengok kan..huhuhu..takpe lah..sekurang2nye aku tengok gak even dah terlambat..hihihihi..

seriously aku baru tengok 2 hari lepas..hahaha..ntah pape aku ni kan??aku ingat cite dier biase2 je..sekali tengok,perghh..best sioooottt..hahahaha..sampai aku terjatuh cintan sama itu SHAHEIZY SAM!aaawww...

hasil penculikan dari encik google

ahakksss!!jangan pandang i camtu..malu i tau..hikhikhik..apehal tetibe aku jadi gedik ni weyh??kahkahkah..

tapi kan,satu je aku tak boleh lupe dalam cite tu..tang kepala jatuh dari atas pokok tu..adehhh..tengok cite malam2..mane la tak terkuzut kan..memang aku terkuzut beb..seb bek tak masuk dalam mimpi..huhuhu..

aku suka la tengok si SAM ni berlakon dalam citer ni..eee..suka..suka..suka..hihihi.. *gedik! memang best!!hahahahaha..tergelak2 je aku tengok..dah macam orang gila gelak sorang2..dah la memang sorang2 je dalam bilik..tapi aku gelak sopan je k..takde plak ketawa berdekah-dekah macam lembu..

dah2..aku tak boleh nak taip panjang2 ni..sebab ade je mata menjeling..isyh..kaki sebok tol..oppss!!

thanks singgah and baca k..tata..

*notakecik : arini takde buat pape pun..bosan je manjang..haihh.. =_="

2 comments:

kay_are said...

wa sampai sikalang x tengok lagi itu adnan sempit lagi hebat maa (tbe2 jadi cina)^^

✿....rossa alina....✿ said...

hehehehe...ade jugak yg blom tgk ye.. ;p