terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, January 2, 2011

jalan-jalan tahun baru..

semalam takde koje lain,aku pergi merayap ngan cik abang aku yang mula2 konon lah nak pergi Stadium Melawati Shah Alam khennnn...konon lah..konon jeee...sebab ade Karnival Pengantin kat situ..ngengada gedik2 nak pergi sana kan...kahkahkah..tapi bila masuk,blurrr...tak tahu nak buat ape..wakakaka..lawak giler...

pastu cepat2 keluar..sebab rimas dengan keadaan dalam tu..ingatkan nak tengok artis nyanyi2 ke..tapi takde pun..maybe arini baru ade kut??haihh..kitaorang terdatang awal la ni agaknye...ade la jugak dapat pamphlet sikit..sekurang2nye ada gak la nak refer mana2 kalo nak kawen nanti kan...kahkahkah..lawak jeee..bilanye aku nak kawen pun aku tak tahu..

Karnival Pengantin

sudahnye,kita orang pergi tengok wayang kat JJ Bukit Tinggi jeee...hehh..kita orang layan cerita The Tourist lakonan Angelina Jolie ngan Johnny Depp..hehehe..syokkk wooo..cik abang ajak tengok cite Damping Malam..err..aku tak berani nak tengok la..so,tukar lah tengok cite ni..not bad la..aku tengok pun sebab ada Johnny Depp ngan Angelina Jolie ni..kalo tak,takde maknenye aku nak tengok..kihkihkih..

The Tourist
rasanye tu je kot nak cite..kali ni takde gambar..sebab cik abang perli.."ni nak kuar jalan2 ke,nak amek gambar??" haa hamek kau sebijik..terus simpan enset dalam beg..

okey,tu je..bye!

*notakecik : arini takde mood..so,duduk umah diam2.. :(

9 comments:

♥ Cik Cha said...

weyhh ak dulu pegi karnival kawen kat sacc convec....

lagi lawak dol... mmg blur gilaaaa...
yg klako nyer... bila org tye majlis kawen.. ak pdg bf ak.. die pdg ak...
lagik lawak de skali ak sbut..
majlis ak bulan 11... bf ak ckp bln 4..

org tu lagik pelik gila tgk ktorg.. muahahaha...
tp best la p.. byk gila pamphlet ak amek... bersepah kat dlm kete...

tah bila nak kawen pon ak tak tahu..
muke je confident.. ngeeee

HEROICzero said...

hahaha semangat jek nak pegi karnival pengantin.

*Eh macam best cerita ni~ preview? =)

apple hijau said...

waaah..karnibel pengantin tuu...hehe

lain kali ckp ngan cik abang..apa barang blogger jln tak ambik gambar..haha:P

✿....rossa alina....✿ said...

ca : hahahaha..korg lg xbleh blah..masing2 ckp bulan lain..cmne tu??hahaha..aku ngn cik abg aku pn men isi je..lantak lah..sape soh ktorg isi.. ;p

HEROICzero : hhehehehe..op kos kene ade semangat dulu.. ;p
errr..kene la tgk cite tu dulu..baru best..hahahaha..

cik apple hijau : hahaha..len kali kene ckp cmtu lah..kalo x,nnti asyik kene perli je..kihkihkih..

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

ehem.. ehem.. pameran kawen.. hhruuummmm okayy.. hahha

cik zaza said...

haha.. nama pn blogger..
sume le jd tumpuan.

n!da said...

johny depp ngn angelina jolie gabungan mantap x? best xdorang belakon same2?

ntah mcm mane saye rase mcm xmasuk je dua orang nih.

✿....rossa alina....✿ said...

✿ ..natakafisha.. ✿ : HAHAHAHA...suka plak ko yeeee...

cik zaza : heee..tu la cik abg ni haaa xpaham kan..cuba kalo dier jd blogger..kompem semua dier nk amek gambar.. ;p

n!da : haa..yela..mmg x masuk pon dorg..mcm xngam..cian Angelina Jolie..siap masuk paper tu...dier sedih sbb lakonan dier yg ni xde dapat sambutan.. ;p

shahjiehan said...

hehhe..kesian x leh amik gmbo~