terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, January 14, 2011

boleh tak,kau jangan mengungkit?

manusia mana yang sempurna??aku pun tak sempurna..semua orang pernah buat silap..aku pun pernah..bila dah buat silap,mesti kita nak betulkan diri kita kan??aku cuba betulkan..aku cuba berubah..tapi bila aku nak berubah,mulalah ada kata2 yang meruntuhkan semangat aku..sampai aku rasa sakit sangat..ye..sepatutnye bagi la semangat kan??bukan semudah tu je nak memperlekehkan usaha yang aku buat..

aku tak suka bila aku buat pape,orang mengungkit dengan ape yang aku buat tu..means,aku tolong buat something,kau nak ungkit2..takkan tak faham maksud TOLONG??ye,macam lagu ana raffali tu..TOLONG INGATKAN AKU...lalalalala..*isyh,seriusla..oke sambung..ye,aku memang ikhlas nak tolong..aku memang tak harapkan balasan pape pun..terpulang la kalau kau rasa nak balas balik pe yang aku buat tu dengan cara ape sekalipun,yang penting,jangan mengungkit..aku memang tak suka..aku IKHLAS k..ikhlas..kau faham kan??

kenapa nak cakap semua tu budi??ape maksud kau??kalau kau tak suka aku tolong,terus terang je la..jangan mengungkit konon2 cakap aku ni dah banyak berbudi dengan kau..TAK!!aku tak pernah rasa langsung yang aku ni cuma nak harapkan balasan ke ape ke..aku ikhlas!!pastu kau cakap kau buat semua ni semata2 nak balas budi je..ape maksud budi kau tu??budi??aku BENCI perkataan BUDI!!

please..kalau tak suka dengan ape yang aku buat,just admit it..kalau aku tak tolong,nanti kau kata aku ni kedekut la..itu la..ini la..bila aku tolong,kau kata kau dah banyak susahkan aku,padahal,aku memang betul2 nak tolong..sorry,aku bukan nak mengungkit..tapi,kenapa kau masih tak faham ngan ape yang buat ni??adehh.. =_="

sekuat mana kau nampak perempuan tu,tapi belum tentu hatinya kuat..kalau hatinya tercalar,memang susah nak sembuh..dan akan ingat sampai bila2..even aku yang dari luaran nampak kasar..aku sama macam perempuan lain yang berjiwa sensitif..

"Bila seorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bererti dia sedang menangis di dalam hatinya..."

aku minta maaf sebab aku buat bodoh je dengan kau tadi..sebab hati aku masih sakit..ye,sakit sangat2!!tapi aku cuba tahan..dan tahan..dan tahan..sampailah tertulisnye entry ni..

dah,aku taknak bebel panjang2..cukup sampai sini dulu..bye!

*sape "kau" dalam entry ni??lu pikir la sendiri!!

-end- 

*notakecik : aku sorang je faham pe yang aku maksudkan kat entry ni..kalau kau orang faham,TERIMA KASIH..kalau tak faham,SORRY..thanks coz baca..[ini sekadar luahan hati..sorry kalau meluat,bye!]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...