terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, January 6, 2012

-A.Z.A.M 2.0.1.2-

sepatutnya buat azam masa awal tahun,tapi ni dah masuk minggu kedua baru nak buat..kihkihkih..perlu ke azam tahun baru weh??perlu ekk??aku ni dulu je buat azam tahun baru tapi awal tahun je la ingat azam tu,bila dah tengah² tahun terus lupa..



ape aku nak berazam untuk tahun ni ekkk??aku pun tak tau wei..jadi anak yang baik??jadi pekerja yang baik??or....................jadi wife yang baik kot??miaahahahaha..*gatai



haishh..better aku simpan sorang² je lah ape azam aku tahun ni..lagipun tu kan azam diri sendiri..so,sendiri mau ingatlah deyyyy..hew hew hew..



=



=



=



=



tetiba takde mood nak terus menaip kat entry ni..sekeliling aku ni banyak sangat bunyik..tak dapat nak fokus..



okey,stop sini..tata..



#notakecik : kenyang.. #_#

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...