terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, January 18, 2012

mata lebam macam kena tumbuk (--")

ohh ini bukan kes dera atau kes kena belasah k..ini kes tak cukup tidur..alahaaaiii..mengantuk niiiiii..rasanya dah tidur awal dah..tapi kenapa mengantuk lagi??




kejap,selalu aku tidur paling awal pukul 10, paling lewat pukul 1..kecuali kalau cuti baru tidur lambat sikit..pastu bangun pukul 5 pagi..haaa rase dah cukup tidur dah ni tapi nape macam orang tak cukup tidur plak aku rasa sekarang ni??adooiiiii..




ke sebab letih buat kerja??ecewah!!buat kerjalah sangggaattt..hey hey hey..memang aku buat kerja..kalau takde kerja pun aku buat kerja lain jugak..tapi kerja kacau orang..lalalalala..bukan selalu pun aku jadi jahat..heee..












[iklan : apehal si fiza (opismate) ni skodeng² aku taip entry plak..syuhh syuhh..]












bestnye kalau ade orang urut² belakang badan aku..balik nanti nak suruh adik aku tekan² belakang akulah..har har har..jangan mare~





serius aku rasa macam takde mood je nak buat kerja..apesal ntah tetibe je takde mood..haihh..(˛'')




aku nak hilangkan ngantuk jap..kalau asyik duduk je nanti sakit bontot plak kaaannnn..jadi besar pun boleh jugak ni..haa??besar??tidaaaaaaaaaaakkkk!!





okebai!! *terus bangun cepat cepat~




#notakecik : ade aku kisah ke?? (˛'')

1 comment:

beautiful_rose said...

pergilah holiday tenangkn fikiran...