terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, January 5, 2012

nak makan ke tak nak..makan??tak??makan??tak??haihhh..

okey,actually kena update blog masa rehat tadi..see??jam aku dah pukul 2..eh,sekaranglah pukul 2..kalau masa publish ni tak tahu pukul berapa..ikut suke dia lah nak publish pukul berapa..



tadi keluar pergi beli makanan..kononlah nak pergi lunch..tapi dalam hati kate taknak makan sebab i'm looking fat right nowwww!!arghhhh!!macam monster!!so,kena diet..oh my...even lapar,terpaksa tahan jugak okeyyyy..



sudahnye,sampai kat kedai makan yang selalu ktorang pergi kat Hartamas tu,kedai tak bukak pulokkkkkkk..haihhh pulak dah kaaannn..eh,aku rasa it's okey lah!!waaahahaha..save money,kurang makan,kurang lemak..kihkihkih..yeahhh boleh diet..



pakcik tu macam tau² je aku nak diet,so dia tak berniaga arini..yippiiiiiii boleh lompat tinggi tinggi..so,disebabkan tak makan nasi tengahari ni,aku just makan buah je..buah??eh??eh??hew hew hew..okey,just makan buah jambu batu singgit, jambu air singgit, ciku singgit,beli kat gerai lain..hmm..bolehlaaahhhhh..kenyang lah jugak kan??hikhikhik.. [aku tipu!!tambah lagi keropok lekor tiga hengget!!]



burppp..Alhamdulillah..okey,aku dah kenyang..



korang dah lunch ke belum??pegilah lunch sekarang..korang gemok takpe..aku gemok tak boleh..miaahahahahha..



tata~ :p



#notakecik : kompem balik kang lapar balik..demmm..baik takpayah diet.. (--')

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...