terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, January 1, 2012

susah nak jaga hati orang kan??

susah ke nak jaga hati orang??memang susah kan??kadang² kita dah buat yang terbaik untuk dia,tapi dia macam tak nampak pun ape yang kita buat tu..bila dia mintak pape,tapi kita tak dapat nak bagi,mulalah dia keluarkan kata² yang boleh buat kita kecik hati..


sebab tu aku malas nak buat baik dengan orang..bila dah buat baik,takde pun nak hargai..bila buat silap sikit,mula lah nak terasa hati,or marah²..


aku pun perlukan masa,perlukan ruang untuk diri sendiri..bukan untuk orang lain je..tapi,kadang² orang tak faham..WHY??


jangan terlalu mengharap pada orang lain..cuba buat sesuatu dengan usaha diri sendiri..USAHA!!faham??jangan suka sangat mengambil kesempatan atas kebaikan dan kesenangan orang lain..tenaga masih banyak kan??tulang masih kuat kan??so??


jangan pulak bila orang yang selalu diharapkan dah takde depan mata,baru nak menggelabah..masa tu semua dah terlambat..


kadang² memang kita kena pentingkan diri sendiri..tapi,kalau selalu pentingkan diri sendiri,itu memang kejam..


fikir²kanlah..


-end-


#notakecik : apa guna ada "handphone" kalau langsung tak digunakan??

No comments: