terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, April 8, 2012

blog kene remove.. :(

tengah busy buat kerja tiba² member BBM, "blog ko nape tak boleh bukak??dah kene remove wei..cube la ko bukak..asal wei??sayangnye..follower ko ramai wei..sayang gile.." lebih kurang gitu lah ayat dia..banyak betul "wei" dia..



pastu aku pun bukak blog aku kejap..mak oi!!memang betul² kene remove..awat ni kene remove..aku dah mula cuak dah.. @_@



pastu try sign in blogger,pastu dia mintak verification code..pastu kuar la macam² perkataan banyak² malas nak taip kat sini sebab aku pun dah lupe ape yang keluar banyak² tu.. :D pastu,baru boleh bukak..fuuhhhhh~



memang sayang giler kot kalau blog kene remove..blogger ni tengah bengong ke ape..ceyt!!mentang² aku jarang update blog..mula la tu gatal² nak remove..mencik betteyyyy~



okey,sekarang dah rajin sikit update blog..sikit je la..takde la rajin banyak pun..ngaaahahahaha..



kalau lepas ni jadi lagi camni memang aku dah malas lah nak berblog..waahahaha..boleh tak camtu?? ;p
 


eh,ni entry minggu lepas..tapi tak siap,so,publish arini..kekekeke..



tata~



#notakecik : kejap² hujan..kejap² panas.. 



2 comments:

Lady Dz said...

Aku la org yg byk sgt wei tu...hahahah

Lady Dz said...

Aku la org yg byk sgt wei tu...hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...