terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, April 20, 2012

dah pulangkan pun masih kena kata

ingatkan bila dah pulangkan senyap terus..rupanya, lagi kena kata..YA ALLAH..memang dasar mulut manusia ni kan memang tak boleh nak tutup.. (--")




kalau cerita tu betul takpe jugak..masalahnye,cerita tu tak betul..takpelah, kalau aku story kat sini kang nanti lagilah jadi bahan cerita..aku ni kan jahat + buruk perangai + buat orang menyampah + macammacammacammacamlagi~




takpelah..orang dah kata aku macam² kan..manusia cuma tahu menilai luaran je..kalau aku diam buat hal aku pun nak jadi bahan cerita jugak tu terpulanglah ye..




malas nak ambil tahu..





#notakecik : kekenyangan~

1 comment:

iedchan said...

bese la kan..mulut orang..bukan boleh tutup :P