terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, April 11, 2012

manusia pelik

pernah jumpe manusia pelik tak??maksud aku,yang berperangai pelik..dari segi dalaman..bukan luaran..kalau luaran tu memang dah anugerah ALLAH,so kita tak boleh nak pertikai..



em,manusia kan,kalau dah dengki,memang akan berkelakuan pelik..kite tak buat pape,tiba² dia akan berubah..macam IGUANA,ikut keadaan sekeliling..



maybe HATI dia ade masalah..or maybe JIWA dia..kot??uh!!ignore them..biarkan je lah manusia pelik tu..semoga hati dan jiwa dia kembali pulih seperti sedia kala..



ha,lagi satu..hidup ni,tak perlulah nak sombong sangat ye??sebab,tak ke mane pun kalau sombong tu..nanti susah,cari kite jugak..ke nak cari manusia pelik yang sama spesis??hmm..silakannnnnn..



tak faham ape aku bebel??cuma aku dan orang berkenaan je yang faham..dannnnnn.............maybe ade yang terase..ke??oppss!!kalau tak buat,takdelah terase..ye dak??



okey,selamat malam semua.. :)




#notakecik : kelaparan~ @_@


No comments: