terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Monday, April 2, 2012

lamenya tak update bloggggg~

dah lame tak update..makin lame makin sikit plak aku pnye entry..haih..




dulu rajin nak update,sekarang ni malas sebab PC kat rumah dah kene angkut keluar dari bilik aku..selalu aku boleh sukehati aku je nak online..sekarang ni,payah bebenor..almaklumlah pelanggan ramai sangat..kekekekeke..




ni pun amek mase sikit nak update kat opis..kalau tak memang tak terupdatelah aku punye blog..mesti korang rindu kan..kan??kan??kan??HAHAHA~




dah tak ramai dah yang baca blog aku ni sebab makin lame makin tak aktif dah..haishh..pape je la..




pasni ade latihan koir plak..sempena Puspanita..ha!!aku tau lagu Puspanita..korang tau??kihkihkih.. *okey,takde motif




mengantuk!!nak tido jap..tata~




#notakecik : lambatnye nak balik..

1 comment:

puan.mila said...

ex b2b link u :D
gud luck dear :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...