terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, April 21, 2012

tali barut

selama ni kite terlalu percaya kat seseorang tu. tapi tak sangka dia tu rupanya tali barut je..mak aih..pastu boleh buat muka tak bersalah..




jeng jeng jeng..




tak sangka betul ada jugak manusia yang camtu..menyesal sungguh kite story macam² kat dia kan??pastu dia story kat orang lain pulak..nak² lagi cerita tu ada yang di tokok tambah..




kalau gulai kari yang dah sedia sedap tu, pastu di tambah lagi kari, pastu tambah garam banyak², pastu tambah cili, pastu tiba² tambah kunyit memang jadi tak sedaplah kan??




memang mengucap panjang betul kalau kite kena camtu..cuba bayangkan si tali barut tu terkena camtu??hmm..




bak kata cik abang, "awak fikirlah sendiri ye ape kesalahan awak terhadap saya.."





DANG!!






#notakecik : mendunglah kat sini!!

1 comment:

♥♥ Lady D ♥♥ said...

btl kata tunang ko tu..setiap pe yg terjadi mst de silap kita dimana² jd renung²kan..hot fm..hahha