terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, April 20, 2012

peristiwa di Langkawi

tetiba teringat pasal kursus kat Langkawi..aritu aku ade bagitau yang aku kena kacau..kan??hmm..tak tau eh??baca SINI..memang betul pun kena kacau..sampai tak berani nak berkata² dengan banyak..




balik dari kursus aku jadi kurang bercakap sikit..seram weh tiba² ada orang panggil nama dari luar bilik bila bukak pintu takde oranggggg!!suara yang memanggil tu pulak suara akak opis aku..




bila tanye akak opis, dia cakap takde panggil pun lagipun bilik dia kat bawah n selang 2 bilik dari bilik yang aku duduk tu..mustahil pulak akak opis aku nak jerit,suara kuat pulak macam betul² depan pintu..takkanlah laju je dia balik bilik..




bilik sebelah??mestilah boleh dengar dorang bukak pintu..sebab pintu kat situ semua ketat..bilik tu bukan bilik simen..situ semua papan..macam old school sikit..tapi serius seram giler..dah nama pun papan, mesti boleh dengar bilik sebelah bukak pintu..masalahnye takde pulak dengar dorang bukak pintu..bunyik tapak kaki pun takde..





dah tanye member bilik sebelah..dorang ada cakap dorang panggil nama ktorang tapi,bukan masa yang ktorang dengar nama ktorang kena panggil tu..sebab mase tu ktorang takde dalam bilik kot..mase tu terus meremang je bulu roma aku ni..aku tengok muka kawan aku,kawan aku tengok muka aku..pastu ktorang terus senyap.taknak kata pape..





masuk kelas,aku terus tanya akak opis aku, "akak ada panggil nama ktorang ke kat bilik tadi??" akak tu jawab "takde pun.."





serius muka ktorang dah cuak..terus cakap kat akak tu nak tidur 1 bilik..nasib baik bilik tu besar boleh muat  4 orang..akak tu duduk dengan akak opis lagi sorang..





aku jadi terkedu tak boleh nak kata ape sebab suara tu masih terngiang² kat telinga aku sampai sekarang..nasib baik aku tak mengigau..nau'zubillah..





maybe sebab aku senyap n aku berubah jadi pendiam,orang jadi salah sangka dengan aku..it's okey..aku akan cuba jadi macam Rosalina yang sebelum ni.. :)




macam yang aku cakap, manusia cuma tahu menilai luaran..bukan dalaman..semoga aku menjadi lebih kuat dan tabah di masa akan datang..InsyaALLAH.. :)




#notakecik : selamat menunaikan solat maghrib!! ^_^

No comments: