terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, April 18, 2012

kalau tolong pun tak ikhlas,baik tak payah tolong

sebenarnya hati aku tengah membara ni..pasal apa??biarlah aku ngan orang² tertentu je yang tau..




sebelum ni ada orang tolong aku untuk buat sesuatu..ya,dia suruh aku senyap² je..jangan bagitau orang yang dia ada tolong aku..okey,aku senyap dan memang takde sorang pun yang tau..




tapi tanpa disangka², rupanya orang yang suruh senyap tu lah yang bocorkan rahsia..masa tu aku rasa ya ALLAH!!sangat² down..hanya ALLAH je yang tahu ape yang aku rasa..




serius aku rasa terkedu, terkejut, speechless!!kalau ikhlas nak tolong,orang tu takkan cerita kat orang lain..dah elok² dapat pahala, tup² kena tarik balik pahala tu..




patutlah aku rasa tak sedap hati je guna benda tu..




it's okey..aku nekad,aku akan pulangkan..TERIMA KASIH sebab tak amanah dan tak jujur..




sekian!!





#notakecik : telinga panas..ade orang mengumpat ke??

1 comment:

♥♥ Lady D ♥♥ said...

betoi² klu x iklas baik x yah...
hihi..tp aku x peduli pn dia iklas ke x..aku ambik je..hahahha (buruknye perangai aku)hahaha