terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, April 14, 2012

dulu kurus..sekaranng gemok..bila nak kurus balikkkk niiiii?? T_T

okey..okey..aku tak boleh nak nafikan yang badan aku makin lame makin mengembangggg..haishh..makan banyak sangat,sebab tu la mengembang.. (--")




tapi,takdelah kembang sangat sampai orang tak boleh cam aku..hihihihihi..




dulu mase belajar duit asyik surut je..ni dah keje boleh beli makanan ikut suke hati aku je sampai perut ni jadi boncetttt..euhh euhh..mencikk betteyyy~




nampak makanan sedap je,beli..nampak itu,beli..nampak ini,beli..padahal yang mula² beli tu tak termakan lagi tu..haihh.. (--")




camne nak bagi kurus balik ni??asal aku nak kurus je mesti lapar dia melampau²..aiyooo..susahlah camni.. T_T




nasib baiklah cik abang aku jenis tak kisah aku gemok sebab dia lagi gemok dari aku..eh??hihihihihi..jangan mare.. :p




cik abang tak kisah pun tapi orang sekeliling pulak yang kisah..aik??mak abah aku pun takde pulak kisah..pelik..pelik..pelik..eee..suke betteyyy amek tau pasal kite ek?? :D




lantaklah sane aku gemok ke,kurus ke yang penting aku sihat..Alhamdulillah..aku pun takde pulak mintak duit orang nak beli makanan..kalau aku ade mintak duit orang,aku pulangkan dengan lemak² yang ade dalam badan aku ni sekali..kekekekekeke..




abah aku nampak muda :p
 

no..no..no..jangan pikir bukan² pasal gambar atas ni..aku bukan nak bagitau pasal aku konvo ke ape ke..sebab ni gambar zaman bile ntahhhhh..so,abaikan..




aku cuma nak bagitau betapa cunnye aku mase tu..KAHKAHKAH..













DUSH!!












okey,perasan!!gambar zaman dolu²,aku nampak kurussss..uhuk uhuk..sekarang ni dah macam belonnnnn..ouchh!!hikhik *gedik




actually,mase tu aku baru lepas kecewa dengan sorang hamba ALLAH yang aku taknak sebut namanya..sebab tu lah kurusssss..ngehhh..




sekarang dah ade cik abang yang kuat makan,aku pun jadi kuat makannnnnn..dengan dia takde nak kecewa² pun..asyik gelak² je..hihihihi.. :)




jap.



































ape motif aku cerita pasal orang tu??suke sangat melencong tempat lain..emm..emm.. (--")




tata..



#notakecik : ada cara nak tegur orang..tapi,jangan sampai aibkan depan orang ramai..DAPAT??


No comments: