terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, April 12, 2012

kalau lunch kat dalam opis,kene buat kerja

hai readers!!




takde motif pun entry ni..cuma nak luahkan sesuatu..erk??sesuatu??jeng jeng jeng..




kat opis aku ni,kalau tengah lunch,lagi² lunch dalam opis,mesti dalam masa yang sama kena buat kerja..aiyoo..buat dua kerja dalam satu masa..cube bayangkan berapa banyak tangan yang kena ada..




DUSH!!




tangan cuma ada dua!!yess..tangan yang dua ni lah yang kena buat semua tu..mane nak pegang pen,mane nak taip keyboard,mane nak tekan kalkulator,mane nak pegang sudu..risau jugak suap makanan guna pen..errkkk~ @^#^%@




tapi,bukan selalu pun camtu..biasenye time banyak kerja je..kalau dah siap semua kerja,waahhh bersihnye meja aku..kuikuikui..sampaikan orang ingat aku ni takde kerja..




haishh malaslah nak cite kerja aku..yang penting,aku tau kerja aku dah siap..tadaa~~




eh!!ape ni??ape ni??aku dah melencong ke laut da ni..dah..dah..aku nak makan!!megi aku dah kembangggggg..selamat makan!!




#notakecik : megi je yang mampu.. T_T


4 comments:

suzie said...

UIT....cian dia...
meggi pon meggi la.. janji perut kenyang...same je ngan aku pon... lama gak tak makan meggi since abis blaja...skang addict balik...and poket pon lobang besau... hehehehehe...

alin said...

kesian kan??kan??kan??huhuhuhu..xpela,asalkan da kenyang.. :D

| CIKZEK | said...

hehehe gigih bekerja ni :)))

alin said...

♥ Cik Zack ♥ : haruslahhh..kikikiki..makan pun gigih jugak.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...