terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, December 24, 2010

nak berjiwang sat!!meh dengar lagu best!! :)

tadi gatal-gatal tangan pegi godeh2 list lagu kat PC haku yang cun ni,terjumpa pulak lagu ni..haaa..pastu terus pergi kat youtube,cari video ni..meh nyanyi reramai..heee..



 ******
meh aku tepek lirik dia..
 
 mengapa kau pergi, mengapa kau pergi
di saat aku mulai mencintaimu
berharap engkau jadi kekasih hatiku
malah kau pergi jauh dari hidupku

menyendiri lagi, menyendiri lagi
di saat kau tinggalkan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
di saat aku terbangun dari tidurku

reff:
aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencintai dirimu
aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencinta

menyendiri lagi, menyendiri lagi
di saat kau tinggalkan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
di saat aku terbangun dari tidurku

repeat reff

semoga engkau kan mengerti tentang perasaan ini
maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta (indahnya cinta)
maaf sungguh ku tak bisa (tak bisa) untuk kembali padamu
maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta

repeat reff

aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencinta


 ******

dah dengar??best tak??ehh??eehh??kenapa ni??alololo...nape nangis??sedih ke??janganla nangis..lagu je kot??eee..dah2..lap la air mata tu..eee..siap berhingus2 pulak dah..kihkihkih..

papepun memang lagu ni sedih sangat!!teringat pulak kisah2 lama..uwaaa..

okey,tu je nak share..bye!

*notakecik : sebenarnye aku pun nangis gak bila dengar lagu ni..wuwuwu.. T_T

6 comments:

CIK CIRA said...

daku takkan menangis kerna lagu.....cewwwaaaaahhhhh..huhu... =)

mummysyafie said...

baru dengar kat sini. syok gak kan

.:padie_eyla:. said...

best lagu nie.!

she.said said...

lagu ni berlambak de kt blog2 org.
rupanya sdap jugak la kan.
ahaa ;D

Anna Fauzi said...

suke jugak dekat lagu ni.. dia macam sangat sedey.. haha

✿....rossa alina....✿ said...

CIK CIRA : ececececeee..yeke..ntah2 nnti nangis gak..kihkihkih.. ;p

mummysyafie : hee..mmg syok kak..sekali sekala nk berjiwang2an.. ;p

.:padie_eyla:. : best kan?? :)

she.said : berlambak ke??heee..xperasan plak.. ;p

Anna Fauzi : bukan macam..tapi mmg sedih..lg2 kalo yg baru lepas putus cinta..kihkihkih.. ;p