terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, December 26, 2010

kenapa nak gaduh pasal LAGU NEGARAKU, TERANG BULAN?

waaahhhh!!!haku tak pernah buat isu panas camni weh..kene fikir banyak2 kali nak post ke tak..actually aku bukan nak buat kau orang panas hati ke ape..aku cuma nak kau orang berfikir,dan apa tindakan yang kau orang nak buat..ahh..aku taknak bebel panjang..meh tengok video..


wuuhuuu...amacam??marah??bengang??panas hati??rileksss...jangan cepat melatah k..rakyat Malaysia semua baik hati kan..semua penyabar..lepas aku tengok video ni,aku try cari lagu TERANG  BULAN pulak..meh aku tepek video lagu ni..


hmmm..dah dengar??sama ke??ehh??ehh??sayang-sayangku..jangan marah-marah dulu..tak ensem,tak lawa la nanti..kita tengok video,mesti kita just tengok je kan??rileks dulu..

haaa..baca yang kat SINI dan SINI..so??apa pendapat kau orang??

lepas aku tengok video-video ni,aku baca komen-komen orang yang jadi penghujah terhebat kat video-video tu..macam-macam komen aku tengok..semua nak jadi hebat kan??manusia..kalau dah diselubungi perasaan marah,mesti rasa berapi je hati tu..syaitan pulak,lagilah nak menghasut-hasut..lagilah suka kan??

kat wikipedia tu pulak,aku tak tahu nak kata ape lah kan..dah tu sumber yang selalu orang baca..

rileks kawan-kawan..sana maki sini,sini maki sana,ape yang dapat??dapat dosa je tau..haaaa...mesti ada yang cakap, [eleh minah ni,cakap je lebih!!] kihkihkih..aku tak kisah kau orang nak kata apa..aku terima..hahaha..

apa-apa pun,janganlah cepat melatah..kita duduk kat mukabumi ni,cuma sementara..ye,aku tahu,kau orang nak pertahankan negara kita kan??aku pun camtu jugak..tapi bukan dengan perasaan marah..MARAH ITU SYAITAN PUNYA..mungkin ada cara terbaik yang kita boleh selesaikan..

apa-apa pun,aku sayangkan MALAYSIA sebab aku rasa aman tinggal kat sini..

semoga ALLAH melindungi kita dari anasir-anasir yang jahat..AMIN..... ^_^

dah,taknak bebel panjang-panjang..bye!


*notakecik : cuba jadi manusia yang bersyukur dengan apa yang ada..itu lagi baik daripada TAK ADA APA-APA.. :)

11 comments:

y-A-n-A said...

katalah apa pun,Malaysia tetap yg terbaek!! :DD

aleen aiden said...

alaa...xdpt tgk..line slow...huk3

cIk pEnNa said...

saya tetap cintakan negara saya!
=)

black_mel said...

no point untuk gaduh2...serumpun jer kan..org kita pegi sana tinggal budaya kita..org sana pegi negara kita tinggal budaya diorang kat sini...;)

Fxysche Nas said...

amiiin
kedamaian yg terbaik namun keganasan gak yg selalu diamalkan.
mohon2 dilembutkan hati mereka utk berubah..amiiinn ;"))

alien said...

yg bangkitkan isu tu saje nak laga2kan
msia n indonesia
macam isu 'bendera' tu, ada pihak yg memulakan utk kepentingan sndiri
padahal xde mende pun

jgn jadi cam korea sel n korea utara udah le

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

Malaysia...tanah tumpah nye darah ku....

Ieqa Swetluv said...

saya sayangkan Malaysia, kalo x de Malaysia mana lagi nak pi merempat nanti isk isk

Eyra Rizal: Your MUA said...

PROMOTION MAKEUP CLASS AWAL TAHUN!!!! BASIC TO ADVANCE CLASS (RM350 retail)
PROMO PRICE: RM295 ONLY!!!! LIMITED SEATS!
DATE: 9/1/2011 & 30/1/2011 (PICK 1)
PLACE: LAMAN SERI HOTEL, SEK 13, SHAH ALAM(NEXT TO PTPL)

REGISTRATION WILL BE CLOSING ON 1/1/2011
CALL/SMS 016-2128740 (EYRA RIZAL) TO REGISTER.
*STUDENTS WILL BE ABLE TO JOIN E.R TOUCH TEAM

Faaein said...

betul.. hidup ni jangan cepat melatah.. semua ini pinjaman dari-Nya..

Lulu caldina said...

malaysia boleh