terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, December 28, 2010

pagi tadi aku pijak.............eeeeeeeeee..yakkkhh!!

hehh..ape dalam pikiran kau orang haaaa??aku bukan pijak taik tau!!ape pulak pijak taik..ahhh..taik aje dalam fikiran kau orang ye??kahkahkah..

pagi tadi entah mimpi ape ntah aku rajin pulak nak hanger baju dalam almari..sementara sempat lagi,sebelum pergi kerja,aku pun merajinkan diri la..yela..dah 2hari tersadai je kat atas kotak dalam bilik aku tu..mak aku dah lipatkan,aku pulak malas gila tahap kambeng nak simpan dalam almari..pehh!!pemalas haku ni..tu pun berangan nak kawen..kihkihkih..

punyalah syok2 menghanger baju tiba2 aku terdengar ada benda jatuh!!hohhh??apakah itu??aku ni dah ler rabun..aku tak nampak bende ape yang jatuh..aku sambung balik ler buat keje aku..

tiba2 ada bunyik "prekk!!"..takde la kuat sangat pun bunyiknye tapi boleh dengar gak la..huhu..apa yang aku dah pijak ni..apesal berair2 ni..

sungguh aku tak sangka aku pijak telur cicak!!eeee...geli..geli..aku terus lari pergi bilik mandi,basuh kaki cepat2..haddoooi..pagi2 dah spoilkan mood haku..cehh!!

tu lah problem orang rabun yang malas gila nak pakai cermin mata..telur cicak pun boleh tak nampak..eee..geli geleman aku wehhh!!

pasni kalau nak hanger baju kene hati-hati..jangan sampai terpijak pape lagi..mane tau kot2 ada bangkai cicak pulak??ohh..TIDAK!!AKU BENCI CICAK!!

err..ok sekian!!

*notakecik : aku buat entry ni pun laju-laju n tahan muntah bila teringat telur cicak yang telah pecah itu!! T_T

*jom muntah!!  MySpace

22 comments:

Finaz Jaafar said...

eeee~
xske cicak jugak !!1
geli !

alien said...

igtkan terpijak ulat gonggok

ღ Sumomo-chan ღ said...

telor cicak =.= gelisss

iszieylyanziy said...

ahhaha,,relax2,,,ngee

Hunny said...

Yaksss!!!

y-A-n-A said...

uii.. tak best pengalaman tu
-___-

azwa_amani said...

huhuhu...boleh plak terpijak telur cicak tuuuu...hehehe

misz beauty said...

eee... ihihii... lenkali pakai spek eh... ehehehe ;-)

✿....rossa alina....✿ said...

Finaz Jaafar : xsuka lagi2 tang ekor dier..eee..

alien : ulat gonggok ok lg..huhuhu..

ღ Sumomo-chan ღ : mmg geli sangat2!!T_T

iszieylyanziy : xbleh nak rileks..kalo teringat mesti nak muntah..uwekkss!!huhuhu..

Hunny : yaksss jugak.. T_T

y-A-n-A : memang xbest!!huhuhu..

azwa_amani : haaa cmne ntah boleh terpijak..kalo tau telur cicak yg jatuh,kompem cepat2 buang.. T_T

misz beauty : ala..malas la nak pakai spek kat umah..huhuhu.. T_T

nora said...

erk geliiiii

Faaein said...

kalau terpijak cicak camne la ye.. mesti lagi geli ni.. huhuhu..

nurhidayah said...

sma la kita..xsdar dri 2 rbun,mls nk pkai spek bnda2x remeh yg xptt jd pown ley jd..

CIK CIRA said...

haha...nak senang pakai contex len

mr.syazwan said...

Tunggu la seminggu lagi konpem awk

jadi CICAKWOMEN

hahaha

✿....rossa alina....✿ said...

nora : mmg geli sangat!!!eeee...

Faaein : kalo pijak cicak kompem 1 umah dgr saye jerit..huhuhu..

nurhidayah : haa..tau xpe..kat umah je kot..malas la nak pakai spek.. ;p

CIK CIRA : tapi ni pagi2..blom mandi lagi..hihihi.. ;p

mr.syazwan : ohh!!tidakkkkk!!!kalo jadi KUCINGWOMEN ok gak..huhuhu..

Lovely Bella said...

cmne eh.. rupe telur cicak tuh.. huhuh...

Anna Fauzi said...

eeeeeeeyyiiiekkkk.. telur cicak... hehehe.. pagi-pagi dah spoil kan... hahaha...

dedeyfadzly said...

TELUR CICAK LAGIK BETTER DARI TERPIJAK LEPAS.. EEYUWW

✿....rossa alina....✿ said...

Lovely Bella : kalo saye letak gambar telur cicak yg dah pecah tu kat sini kompem awak xlalu nak makan..hahahaha.. ;p

Anna Fauzi : hahaha tau xpe..dah la mata rabun kan..xnmpak ape mende yg jatuh tu..haaihh..spoil..spoil..

dedeyfadzly : lipas??tu lagi la xsuka..eee..dah la ske merayap kat kaki org!! :(

mummysyafie said...

paling tak suka cicak. kalau cicak ada kat siling bilik tido..sanggup halau keluar..selagi tak keluar, selagi tu mata tak boleh pejam

rj Etika said...

takziah kepada cicak itu kerana anak-anak beliau tak sempat dilahirkan. Tapi takpe, anak-anak beliau terlebih dulu dah masuk syurga di bawah tapak kaki anda. hahaha.

✿....rossa alina....✿ said...

mummysyafie : eeee..geli ngn ekor cicak tu ha..

rj Etika : hahaha..takziah..wat lawak ye kamu ni..kihkihkih..