terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, September 8, 2011

ade mat saleh ajak aku kawen..what theeee...

pe kejadah tiba² ade mat saleh ajak aku kawen??haishhh ni bukan Salleh Yaakob yang "i follow i follow" tu..dia dah cukup kuota..mane boleh tambah lagi..tak koseee mak..


tapi,ni mat saleh sesat mane entah..tiba² je bagi message kat pesbuk aku..tu yang aku terus bagitau cik abang,tapi dia nak cuak² pulakkkkk..


rilek ar cik abangggg..i tak layan orang tak kenal..lagi² yang bagi message camni..


"Hi, My name is Brendan Richards. I am a widower with an eight year old daughter. I am currently serving in the US Military stationed in Iraq but i am billed to be back home by December. I am in search of a woman who will be my wife and the mother of my baby girl. I hope you will be the one. You can chat wit me as my email address is brendanrich67@yahoo.com. I hope to read from you soon. Hugs and Kisses."


tak ke gila??aku tau ni mesti SPAM..okey,malas nak layan..korek idong laju laju lagi syok..


tata..


-end-


# notakecik : lame pulak tak update entry..rindu tak?? ;p
 

6 comments:

Not so Randy said...

perh, mcm artis hollywood r plak kan ada askar ajak kahwin =p

cikguden said...

cari calon macam nie pun boleh ek. huhuhu

azwa amani said...

huhuhuhu..untung laa

✿aN ePpy m0m To bE✿ said...

hahahhahahhaha.. musti cuak gile abg ko kan... kang x pasal2 lak x lama g ak dpt kad dr korunk... yela.. takut aweknye dikebas orang.. :)

dylla abas said...

cnfm sindiket nk menipu wanita melayu.kan bnyk kes.diorg ni nak tipu duit je.xyh layan :)

✿....rossa alina....✿ said...

Not so Randy : KAHKAHKAH XKOSE NAK LAYAN TAUUU..

cikguden : NTAH NYE..TAPI XKENAL PN..NI SPAM JE KOT..HUHUHU..

azwa amani : UNTUNG??UWEKSSS..

✿aN ePpy m0m To bE✿ : HAHAHAHAHA..AGAK2 KALO CEPAT KAWEN NGN CIK ABANG AKU PN OK GAK PE..TP AKU MMG X DE MELAYAN ORG WEI.. ;P

dylla abas : HAAA YE LA BTOL JUGAK TU KAN??HMM MMG XLAYAN PN..HEEE..