terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, September 29, 2011

D.E.M.A.M ~_~

sekarang ni memang musim demam ke??alahaaiiii..sekarang aku diserang selesema ngan sakit² badan..adoooiiiii dah macam orang tua la pulakkkk..tulang bunyik² wooo...nasib baik tak patahhhh..


mula² cik abang yang demam,pastu entah macamane aku pulak yang kena..maybe virus dia merebak kat aku pulak kot..haishhh..seksanyaaaa..takpelah,Allah nak ampunkan dosa² kecil aku ni...hmmm..


sikit²,bersin..asyik beeeeerrrrsinnn je..sakit hidung aku..rasa macam nak tercabut hidung aku..ade orang kate kalau susah nak bersin,tengok kat tempat bercahaya,nanti boleh bersin..ye ke??hehehehe..jangan percaya la yeee..aku pun tak tahu la mende ni betul ke tak.. ;p


aku paling tak suka kalau nak bersin,tiba² tak jadi..ya ampuuunnnn..serius hodoh giler muka bila nak bersin tapi tak jadi..tapi kalau aku,serius comel gila..kahkah.. #perasan


even aku demam,aku datang keje jugak..takpelah..aku gagahkan diri untuk kerja..kalau aku betul² dah tak larat sangat,barulah aku ambik MC..haihh..konon tunjuk rajin la ni..kekekeke..


eh,dah rehat..nak main game jap..hehehe..korang doakanlah aku cepat sihat ye..terima kasih.. ^_^


#notakecik : kenyangnye perut tadi makan banyakkkkk...

4 comments:

Shawn Razaleigh said...

gua pun demam. *nak nyebuk gak.awrr

m!3yr4h_LolLy said...

memang seorang pekerja yang sangat yang rajin nie. hee

apepun, semoga cepat sembuh yup. wink ;)

Hana Soffelia said...

Sekarng musim demam. Teman Penyayang pun br baik demam. Nsb baik Hana batuk2 je, xmelarat smpai demam. Get well soon ye. ^_^

YOUsoF said...

Semoga terhapus dosa kecil..



Terus tabah ok! Banyaaaaaakkan minum air suam. ;)