terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, September 26, 2011

[gambar] Memey Suhaiza ngan Norman Hakim kawen..

ehh??ehh??tetiba pulak nak buat entry pasal dorang nih..hahahaha..


aku tengah takde keje sebenarnye..ditambah pulak,hari isnin camni,memang Monday bluesssss lah memanjanggg..malas nak buat keje..hahahahaha..


aku bukanlah peminat dorang..saje gatal tangan nak tepek gambar dorang kat sini..ni untuk peminat dorang jeee..tapi..tapi..tapi..ade ke peminat dorang kat blog aku ni??keh keh keh..


nah,tengok lah gambar doranggggg puas²...











dah!!tak boleh tepek lebih²..kalau nak tengok lagi,meh tengok kat SINI yeeee...


dorang ni kawen pun kena sponser,tapi,aku tengok macam biasa² jeeee..agak² nanti aku kawen,ade yang nak sponser tak??kahkah..perasan retissss pulakkkk..


pape pun,semoga berbahagialah untuk Memey n Norman..semoga KEKAL ke anak cucu yeeeeee...


gambar credit to : ohbulan


#notakecik : bersyukur dengan rezeki yang ALLAH bagi..Alhamdulillah.. ^_^ 


No comments: