terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, September 6, 2011

baru nak update entry pasal raya!!

orang lain dah habis mood raya,aku baru terhegeh² nak update entry pasal raya..hew hew hew..belasah je la..asal ade..korang buat cite pasal raya,aku pun nak jugak..mane aci korang je yang update pasal raya khennnn...


ahhh malas nak taip²..aku tepek gambar je la..lagipun,ade ke orang baca blog aku ni??ni kan blog syok sendiri..kahkah..


nah tengok gambar..


my ♥ family.. :) 
[kakak aku takde dalam gamba ni sebab dia balik kampung belah husband dia..]


ade momok menyebok kat belakangggg..

nak salam kok senyum²..

mintak maaf makkk.. T_T

salam²..

serabai betul rambut..

nak lawan mata dengan aku ke ape tu??

pe hal la ngan budak dua orang ni..

ni kenapa kok buat muka camtu..

nak tido pergi jauh² la..eee..tau la aku wangi..

sakai betul la dorang ni..kihkihkih..

hamek kau..ishh..buruk benau gamba aku nihhhh..

posing kat rumah makcik sat..

dalam kereta pun jadi la..bosan tak tau nak buat ape.. T_T

cun tak??cun tak??baik ngaku cepat aku cun kan??kahkah..

pe main cucuk² ni..tau la pipi aku gebu..

kembar.. :)

orang kate,bila orang tua berborak,jangan menyampuk..tapi kalau amek gambar tak pe kan??ngehh..

wahhh anak dara..lepas beraya rumah makcik²,singgah beraya rumah cik abang pulak.. :)

apesal aku nampak pendek??err..

wahhh abah macam YB la pulak..


senyum kambing gurun..




okey,mata dah ngantuk..nak tidur..tata..




# notakecik : ehh??aku rasa gegaran la..ade gempa ke?? T_T





10 comments:

Mya said...

wahhh meriahnya raya =D saya pun nilah baru bekesempatan buat entri raya. hee

merahitujambu said...

kemain comel eh..awok...

Nabila Huda said...

lawooo kemain.. best raya ramai2..

✿....rossa alina....✿ said...

Mya : MERIAH KE??HEHEHEHE KTORANG JE YANG MERIAH..MERIAH SENDIRI..KUIKUIKUI.. ;P

merahitujambu : KUIKUIKUI..COMEL MCM KUCING X??MEOWW..MEOWW..TQ.. :)

Nabila Huda : HEHEHEHE TENKIU..KALO RAYA SORG2 MMG BOSAN.. ;P

si cantik sally said...

kahkah!!~~blog prasaan ke??x kot..ade jek ni hah aku yg slalu rajin stalking blog ko ..miahahahah!!pose maut betol korang syiokkkk..nye raye..hohoiii..

Princess^of^Hemp said...

meriahnyer raya...hehe...walaupun raya bru je lepas tp msih dpt rse smngat raya... =)

Mya said...

hee nampak meriah dan gambar2 korang memanglah meriah hee =)

ummiarissa said...

he he he...rasa nak jumpa nak cubit pipi dia....lawo-lawo adik beradik awok......ada no tipon?nak nguratkan untuk anak lelaki akak...he he he

fadh leyanie said...

meriahnya raya..:)

Nizam Ijam said...

beraya sakan nie :D