terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, September 2, 2011

dah tukar pulak??

walawehhh..baru je bukak blog arini,tengok dah lain pulak dashboard ni..hahahaha..macam cool..tapi tak tau la bagi korang camne pulak kannn..


tapi aku rase boleh switch back yang lame..so terpulang kat korang la nak pilih yang mane..bagi aku yang baru ni syok sikit sebab ruang nak taip entry besar gedabak..so takde lah sakit mata..kihkihkih..


agak² korang,yang baru ni okey tak??atau yang lama tu okey??tak kisah la yang mane² ek??yang penting dapat update blog..miaahahahaha..


nak update pasal raya,tapi nanti² lahhhh..macam malas pulak..kahkah..okey,saje nak menyelit² kat korang punye blog list..sekurang² korang perasan akan kewujudan blog aku ni..kihkih..


nah aku bagi spesel untuk korang..sorry lambat wish.. (~~,)Y





Selamat Hari Raya... ^_^


tata..


-end-

# notapink : cuaca panas..aku dah rase simptom² mau selesema.. T_T

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...