terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, October 30, 2011

Asfan ohhhh Asfan!!

hari ni ape bikin??tak kan duduk rumah je kot??huhu..semalam tak jadi keluar ngan cik abang sebab dia tetibe gedik² nak sakit kepala..so,arini amek masa keluar jugak!!heee.. 


kebetulan kawan ktorang nak ajak teman beli barang,dah alang² tu,so carilah barang kat Plaza Alam Sentral sebab situ semua ade..


lepas dah beli barang,pergi makan pulak..nyam nyam..dapat paw dia KFC..kahkahkah..padan muka kauuuu..burppp..kenyang ktorang..


lepas makan,jalan² kat dalam Plaza Alam Sentral..ade artis nyanyi²..kebetulan mase tu Asfan tengah nyanyi,entah kenapa aku jadi berani panggil² nama Asfan nak mintak amik gambar..ecewahhh..nasib baik dia nak..takdelah tebal muka aku nak tahan malu masa tu..wakakaka..

sila abaikan pipi aku yang terlebih² tu..sorry gambar tak berkualiti.. >,<

siapa Asfan??ohh maybe ramai belum cam or kenal dia ni..tapi kalau dengar lagu maybe korang kenal..


pernah tengok cerita Nora Elena??pernah dengar lagu "Terhenti Di Sini"??dia lah penyanyi lagu tu.. :)


meh aku tepek lagu dia sekali..






dah kenal??okey,malas nak cite lagi..tapi bila tengok muka si Asfan dekat² nampak ensem la plak..kihkihkih..habislah kembang si Asfan tu kalau dia tau aku puji..


cik abang,jangan jeles ye..keh keh keh..


dah,tu je..papai.. >_<



#notakecik : woahhh kat luar hujan lebat..nasib baik dah sampai rumah.. 




2 comments:

nieysa:) said...

untunglaaa (:

CGG said...

owhh adik..
akak suke lagu terhenti disini tu..

ni la ye rupa encek asfan:)