terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, October 12, 2011

jadi pengarang??

kadang² kan aku rasa macam nak jadi pengarang cerita,cerpen or novel je..tingginya angan²..ayat kat blog pun tunggang langgang ada hati..kahkahkah..



jangan nak mimpi lah wahai Rosalina..kamu tak layak lah nak jadi penulis..muaahahaha..





tapi..................................



















































jangan terkejut kalau tiba² ada cerpen kat blog ni..



kihkihkih..



-end-


#notakecik : apa mau bikin ini hari?? ~_~" 

9 comments:

nurkaloi said...

hahah orait jerk lau nak jd penulis
lau citer menarik tertarik and the bom sure ade jerk yg bce and kritik

Hana Soffelia said...

Usaha itu tangga kejayaan.. caiyok2..

Not so Randy said...

apa mau bikin arini?

notakecik: tulis cerpen! =p

khairul akmal bin azman said...

sila2 wat cerpen.


kay sudi je nak bace

✿f!sHa:- m0mMy To bE✿ said...

ak akan jadik org pertama yg baca.. tulis la.. ak dulu tyme skola pun suke sgt tulis cerpen.. :)

ayushida said...

dah pukul 4.00 petang ni, bikin apa ini hari ? :)

EyqaLuvender said...

nk jd penulis ea?samelah kte...
tp b'angan je lbih,baru buat 1 perenggan da blurrr...hehe

✿....rossa alina....✿ said...

nurkaloi : alamakk terharu denn..hehehehe..tenkiu.. :)

Hana Soffelia : thanks darl..heee..caiyok2 utk diri sendiri.. ;p

Not so Randy : heee memang tengah otw pun..kkekekeke.. ;p

khairul akmal bin azman : thanks sbb sudi baca..nanti dah siap baca tau!!heeee.. :)

✿f!sHa:- m0mMy To bE✿: heee insyaALLAH..tgh otw nak buat ni..hahahahaha.. ;p

ayushida : pukul 4 semalam maun game!!hahahahahahaha.. ;p

EyqaLuvender : hahahaha btol la..ni tgh blur la ni..kekekeke.. ;p

#thanks u all coz support me..terharu ni..nak nangis pun ade.. :)

Fieyqa Adelova said...

sikit-2 lah kak . lme-2 msti bleh ;D