terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, October 12, 2011

ulser dalam mulut..isskkk..isskkk.. T_T

semua pernah rasa ulser kat mulut kan??ade yang sampai guling²,ade yang nangis² sebab tahan sakit..arrggghhhh!!seksa gila kalau kena ulser..


aku citer pasal ulser ni sebab aku kena la wehhh!!uwaaaa...entah camne boleh tumbuh ulser ni..seingat aku,cik abang aku ade cubit pipi kanan aku sekuat hati dia,sampai aku rasa pipi aku nak tercabut.. T_T


ni aku tengah menahan sakit la ni..aduuuhhhh..nak makan pun kena tahan sakit..camne nak kunyah ni wei..sebab ulser tu ade dekat ngan gigi geraham..sakit woooo..


cik abang aku ni pun satu,suka² je nak cubit pipi aku..habis lah batal air sembahyang yuuu..kot ye pun geram,janganlah cubit pipi..taulah aku ni comel..ehh??


camne nak bagi hilang ulser ni??ada cara lain tak??aku taknak letak garam..tapi selalu kalau aku kena ulser ni,aku selalu minum air masak banyak² je..nanti lama² hilang sendiri.. [tanya sendiri jawab sendiri.. ~_~" ]


ulser,cepat²lah kau nyah dari sini..wuwuwu..tapi kan,kalau kite sakit,maknanya Allah nak ampunkan dosa² kecil kite kan??kalau camtu aku nak sakit banyak² lah..heee..tapi,aku tak sangguppppp...haishh..jangan mintak sakit!!


doakan ulser aku cepat hilang yeeee..papai..


#notakecik : arini rest sikit sebab bos besar cuti..hehehehe.. ^_^

No comments: