terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, October 29, 2011

nak mintak MC lama²!!

aku ingat aku nak mintak mc lama² lah!!kenape??sebabbbbbb..aku malas nak kerja..tempat kerja aku jauh dengan rumah lah..kalau pergi kerja tak hujan tapi asal balik je mesti hujan..so nanti aku basahhhhhhh..nanti aku demam plak..kalau demam,dapat mc gak..haaaaaaaa..sameee jeeee kaaannnn..??


ehh..sekarang ni aku sihatlah..mane ade sakit..saje je nak mintak mc..yela,kan best mc lame²..kan??kan??kan??boleh lepak² ngan family..syokkk wooo..


kerja aku sape nak buat??alaaahhhhhhhhh..ramai lagi yang boleh buat kerja aku tu..lagipun kan,kerja aku bukan banyak mane pun..so,dorang kompem boleh cover punyalah!!





































PANG!!






























DUSH!!DUSH!!DUSH!!



































berani ke aku nak buat camtu??tak pasal² kena tindakan tatatertib..kene buang kerja jugak aku nanti kanggg..akibatnye,dah takde duit nak sara hidup..cari penyakit sendiri je aku ni kan??


tapi,ade je orang yang buat camtu..hehhh!!jangan ingat aku tak tahuuuu..sbb aku pun pernah buat jugak..waaahahaha..TAPI bukan selalu n bukan sebab malassss k..aku amik mc sebab aku memang betul² tak larat nak pergi kerja.. #senggugut!! kang kalau aku drive masuk kebun korang boleh tolong ke?? ~_~"


tapi kan,ade je orang yang amek mc TIAP² MINGGU..boleh percaya ke tu??tu namanye menyusahkan orang lain wehh!!nak suruh orang lain buat kerja dia lah tu..


sape yang suka mc tu,ameklah mc banyak² pastu makan gaji buta korang tu..camnelah nak berkat gaji tu ekkkk??ahhhh ingat korang je ade masalah??ingat orang lain takde masalah??haktui!!


kalau hati tak ikhlas nak kerja,memang masalah akan menimbun je..cehhh!!




























woahhhh woaahhhhh..ade orang terase..ehh..memang tujukan untuk ko lah tu..sape suruh terase..wakakaka..



pikir²kan dan semoga berubah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


-end-


#notakecik : dah penat nak layan karenah orang @_@


No comments: