terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, October 8, 2011

kan best kalau................tapi,layak keeee??haihhhh... ~_~"

tadi jalan² kat blog orang..tengah bosan²,so baca lah pape yang korang update tu..aku selalu,bace je..nak komen tu ikut mood aku..hueee..sekurang²nye aku ade jugak selit² kat blog orang,daripada takde langsung..hehehe..


pastu jalan² kat blog² yang pemes²..alah korang tau kan blog mane yang pemes tu...yang sampai puluh ribu followers..macamnelah boleh dapat ramai follower kan??aku nak sampai seribu pun susah..kahkah..ehh...aku tak mengharap tau..saje je berkate begitu..hew hew hew..


pastu kan,aku berangan blog aku ade dalam blog list blogger² pemes tu..kahkah..konon je la kan..macam layak je blog aku nak diletakkan kat blog list dorang..setakat blog yang entah pape ni,buat ape ekkk??tak layak langsungggg..kahkahkah..


haihhh aku ni buang tebiat ni pehal??dah²,nak sambung blogwalking lagi ni..see youuuuuuuuuuuuu..muahh!!heeee..




rindunyeee kat budak kecik niiii..huhuhu..erkk!!ni gambar lamelah!!hehehe.. ;p




#notakecik : lapar plakkkk..  T_T

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...