terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, October 10, 2011

ISNIN kembali.. ^_^

waaahhhh sudah hari Isnin..bestnye hari Isnin..best sangat..kan??kan??kan??dan² la best hari Isnin..sape yang suka hari Isnin boleh kembang hidong besar besar..


kepala aku ting tong ni wei..malam tadi tak boleh nak tido sampai pukul 3 pagi kot..aku rasa bahang semacam je bilik aku padahal selalu takdelah bahang camtu..kipas bilik aku pun dah terlebih speed dah..


dengar cerita fenomena bulan malam tadi lain macam..abah aku pun ade cakap jugak..siap ketuk² tingkap bilik aku suruh keluar tengok..tapi aku taknak keluar..hahahaha..macam rugi pulak tak tengok..iskkk.. T_T


korang ade tengok bulan malam tadi ke??cantik tak bulannye??ce cite..ce cite..aku nak tau jugak..


okey,nak mula buat kerja ni..korang buatlah kerja korang ye..janganlah Monday blues sangat..muehehehe.. 


SELAMAT BEKERJA.. ^_^



#notakecik : kepala aku peninglah sebab tak cukup tidur.. @_@

3 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

hehehe..Isnin adalah hari yang paling best atas dunia nie...

Niena Pengembara Ilahi said...

hehehe..Isnin adalah hari yang paling best atas dunia nie...

Hana Soffelia said...

Ye ke? Xtgk plak bulan. Tdo awal sbb ari ni nk keje. Blh? haha