terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Monday, January 7, 2013

tempahan menjahit :)

Assalamualaikum,



Salam Isnin.. semoga semuanya selamat hari ni. actually, saya risau dengan kereta saya sebab pagi tadi macam dengar something yang saya pernah dengar dulu, berkaitan dengan minyak hitam. hope balik nanti takde jadi pape yang tak diingini.. maybe dah time dia meragam la tu.. (--")




okey, berbalik pada tajuk entry, sape kat sini yang malas nak jahit baju?? bhahahaha.. saya nak cari tempahan ni. eh, bukan saya yang jahit tau.. kakak saya yang disayangi tu lah. dia mintak saya carikan customer untuk dia. tapi area Selangor je la.




antara tempahan yang kakak saya ambik ;

baju kurung biasa                  : RM 30.00
baju kurung moden               : RM 40.00
baju kurung pesak gantung  : RM 35.00
baju kurung pesak Mahsuri  : RM 35.00
blouse simple                         : RM 30.00
Peplum                                    : RM 50.00




kalau sape² yang tak tau baju kurung pesak gantung ngan pesak Mahsuri tu camne, contoh macam kat bawah. tapi lukisan je la. bhahaha.. :p



nampak tak perbezaannye?? :)




okey, kakak saya juga ada amek tempahan Peplum. sape² yang tercari² baju Peplum tapi takde saiz, boleh upah kakak saya je k. tapi, peplum kosong je tau. kalau nak manik² tu belum ade lagi.. :p kat bawah ni contoh baju. tapi tak bergosok lagilah.. kihkihkih.. :p


lariiiiiiiiii model takde kepala.. :p

selain tempahan baju, kakak saya juga ada buka tempahan untuk barang lain, contohnya macam beg, make-up beg, barut baby, dan.. dan.. dan.. tengok bawah je lah. :p

Make-up bag description:
Measurement:10.5inchX8inchX3inch
Material:100% cotton with interfacing.
1 pocket inside and 1small pocket zipped in the outside.
Price:RM25.00 (promotion:free Postage).
totebag- pooh RM28.00
totebag- polka dot RM28.00
totebag-black abstract RM28.00

totebag - blue english style RM28.00
colour block revisable tote bag (22incX13inc) heavy cotton. Orange n red. Price: RM35.00
barut baby (18incX5 inc) cotton flannel- 1 pc:RM4.50 , 5pcs:RM20.00
think baby quilt mickey n minie . Measurement: 40 inch X 27 inch. Price: RM 45.00
untuk pengetahuan korang, kakak saya akan lebih mengutamakan tempahan baju. dan harus diingatkan, jika korang nak buat tempahan, sila poskan kain baju korang bersama-sama baju contoh YANG SELESA DIPAKAI sebab kakak saya tidak akan terima baju yang nak buat tambahan atau tolakan besar kecik baju. untuk PEPLUM, bagi baju contoh KURUNG MODEN. got it?? :)




sebarang pertanyaan atau tempahan boleh diajukan kepada :

Suziana Binti Mohd Ayob
FB : Suziana Ayob
No. Telefon (SMS SAHAJA) : 017-6292208




tata.




#notakecik : kereta oh kereta.. :(

7 comments:

Anonymous said...

kalau nak hantar direct terus bule ke?kakak duk area mana?

cik mya said...

lawanya peplum itewww~ *pengsan*

alin said...

mamaqari : boleh je.. kakak saya duduk kat meru klang.. :)

nur amira bt amat : kalo banyak ombak2 mesti lg cantik.. tp ni kurang kain sbb tu sikit je.. hihihihi.. :p

♥ Chacha said...

wahhh kakak ko jahit baju ye.. boleh la aku anta eaaaa???

nak carik kain byk2 la cenggini.. hikhik..

alin said...

♥ Puan Chacha : haaa nnti tempahlah kat kakak aku. hahahaha..

cik mya said...

kak, nk buat peplum tu berapa meter klu nk kasi nmpk lg flowy?
kite nk tempah lahhhhh~acane nak anta? kakak akak duk mane? jalan belimbing ke? hikhik teetttt~

alin said...

cik mya : emm emm tu tak tau nak jawab camne sebab bukak akak yg buat. hihihi.. kene tanye org yg buat ler. hihihi.. a'ah la dok jalan belimbing. huhuhu.. acane tau ni?? adakah dirimu mengenaliku?? atau adakah diriku mengenalimu?? tetttt~~ hihihihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...