terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, January 3, 2013

candid

baru saya tau muka saya camne bila kena candid. bhahaha.. ni semua gara² En. Azizi lah ni, nak amek² gambar saya dengan Fiza.



camne boleh kena candid?? ha, meh nak story sat. mase tu ada majlis akhir tahun untuk koir INTAN, En. Azizi tu duduk 1 meja dengan kami. borak punya borak, terbukaklah cerita pasal cara² amek gambar. dia nak tunjuk pasal background gambar je, pastu ktorang buat je lah gaya gitu² je. ingatkan dia tak bagi semua gambar tu kat Pengerusi Koir, rupanya dia bagi semuaaaaaaaaaa.. tergelak-gelak kami tengok gambar tu. hahahaha..




tengok muka saya pelik² je. dah la tengah makan. cuba bayangkan muka orang tengah makan camne?? ish, terserlah muka orang kebulur. kuikuikui..




nah, tengok gambar ni. saya tepek kat bawah.




ni je yang boleh letak. yang lain tak boleh. hahaha..




tata.



#notakecik : hari ni ade latihan koir!! yeeehaaaa.. :)

No comments: