terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, October 14, 2010

award daripada matdin.. :)

hehehehe..dah lame tak dapat award nih..surprise gak la kan tetiba ade hamba ALLAH ni tinggalkan pesanan suruh amek award..hagagaga..ayat skema la pulak..btw,tenkiu kat MATDIN sebab sudi bagi award..heeee..err..sebenarnye aku konpius ngan award yang matdin bagi..sebab ade dua..matdin nak aku amek yang mane??dua2 kah??atau satu sajakah??konpiussss...ahhh..aku nak tamak kejap..aku nak amek dua2 la..hahahahaha..boleh kan matdin?? 

ermm..nak suruh buat ape je ni??nak kene tag orang ke??aku tak paham..hehehehe..okey la..kalau camni kan..ape susah sangat..kalau kau orang nak,kau orang amek je la award ni..amek la..malu2 pulak..sekeh kang..

sape rase dia beautiful,amek la award yang ni.. :)
sape yang rasa2 selalu skodeng aku,haaa..amek yang ni..heee...
sape nak award ni, amek la..buat2 tak malu je..aku bagi..sape yang nak amek tu,tinggalkan komen oke..so,aku tau la sape yang amek nanti..heee...okey2..selamat menculik..hahaha..

*notakecik : rajin betul dia orang ni buat award..hehh..aku tak reti..aku rajin menculik je..hagagaga..

No comments: