terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, October 14, 2010

keguguran??

keguguran??hoho..adakah keguguran rambut??cett!!watpe aku nak cite pasal keguguran rambut??semua orang memang akan mengalami keguguran rambut tau..hehh..termasukla aku ni ha..dah potong rambut pendek ala2 stacy pun still lagi gugur..eh??pe jadah pulak tetibe ade bunyik2 macam nak cite pasal keguguran rambut pulak ni..hahaha..senget aku ni..

okey2..aku nak cite pasal keguguran kandungan la..betul ke ayat aku ni??pape je la..janji kau orang paham..bila aku tengok kat fesbuk akak ni..macam2 dah kat otak aku ni pikir2..ada something yang aku tak tahu ke??aku bukan nak mengaibkan sape2..tapi aku sangat kasihankan akak ni..sebab,setahu aku,dia pregnant mase sebelum puasa aritu la..dia dah happy2 dengan husband dia..ye lah..nak dapat baby kan..mestilah happy..kalau aku pun happy jugak..cuma aku belum kawen..so feel tu takde pun..hahahaha..ngok ngek!aku taknak citer pasal aku la..isyhh!!

sambung citer akak tu..memang aritu aku ade dengar cerita dia ada mengalami pendarahan..sebab tersadung ape ntah..kat tempat keje dia..masa tu usia kandungan baru cecah minggu jugak la..means,masih baru lagi..isyhh...bahaya jugak ye..nampaknye,kalau sape2 yang pregnant tu,kene jaga elok2 la..susah jugak nak jaga..hmm..peringatan untuk aku jugak..sebab aku ni perempuan..dan akan berkahwin..then,dapat baby..wuu..wuu..syok ar dapat baby..huhuhu...PANG!!hohh..dah kene sebijik..tadi kata taknak citer pasal diri sendiri..cett!!

okey2..continue..err..tadi mase aku tengok fesbuk akak tu (jadi stalker kejap)..biasalah kat fesbuk tu macam2 application ada..kadang2 mende2 yang merepek-repek pun ade gak..haihh..akak tu ade join application tu..pasal baby..ermm..pastu dekat post tu dia taip.."tahun bila nak mengandung balik pun tak tau"..terkejut gak bila aku baca..ape maksud dia tu??adakah dia telah mengalami keguguran??kalau iye,mesti dia sedih kan??ye la..awal2 dah gugur..memang sangat kasihan kat akak tu..tapi dia memang seorang yang sangat tabah..aku tengok dia macam takde ape2 yang jadi je..boleh lagi gelak2 komen gambar kat fesbuk aku..maybe dia dah tak pikir sangat kut..aku dapat tau pun dah lambat..hmm..kita tengok dia happy2 je..tapi tak tahulah dalam hati dia kan..??semoga akak tu terus tabah..

aku belum kawen..so aku tak rasa ape yang akak tu rasa..ape2 pun aku cuma dapat berdoa akak tu sihat2 selalu..tak pe lah..maybe belum rezeki dia..ape yang penting,kesihatan kena jaga..kalau ALLAH nak bagi rezeki,insyaALLAH ada la tu..cuma cepat dengan lambat je..banyak2kan bersabar dan berdoa..aku harap akak tu tabah menghadapi dugaan dan terus bahagia dengan husband dia sampai bila2..AMIN..


comel kan budak kecik ni..hahahahaha..
*notakecik : orang yang dah kawen susah betul dapat anak..tapi yang tak kawen n termengandung senang2 je buang anak macam sampah..haihh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...