terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, October 12, 2010

kenapa ni??


aku tak tahu la kenapa aku rasa lain macam je nih..rasa tak sedap hati je..hmm..kenapa ye??risau jugak ni kalau ade jadi pape yang buruk..kan..aku rasa tak tenang je ni..huhuhu..rasa nak nangis pun ada..ya ALLAH..lindungi aku dari sebarang malapetaka.. T_T

atau ade someone yang sedang mengata2 aku ni??ahh..persetankan semua tu..huhuhu..adehhh..keje pun takde..dah siap dah semua..hmm..ape kene la ngan aku ni..aku rasa MALAS..MALAS..MALAS..malas nak buat pape..tapi.....hmm..tapi ape ntah..isyh!!ape aku mengarut ni weh??

rasa macam nak jerit kuat2 pun ade jugak..argghhhh...wtf!aku tak suka keadaan macamni..-end-

*notakecik : ape aku taip pun aku tak paham..sebab tengah serabut.. T_T 
  MySpace

2 comments:

NER said...

nampak sangat tgh serabut tue..huhu sabar yea..saya selalu mcm tu kalu nk pms.btw, i dah follow u :)

alin said...

pms??waahhh!!tp saye pnye dah lepas..hagagaga.. tenkiu coz follow.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...